Regulamin Promocji
REGULAMIN PROMOCJI „Polecaj Zepter BizzClub i zdobywaj nagrody”
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.Promocja jest prowadzona pod nazwą „Polecaj Zepter BizzClub i zdobywaj nagrody” (dalej jako „Promocja”).
2.Organizatorem Promocji jest ZEPTER INTERNATIONAL POLAND Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000107635, NIP: 5260200187, REGON: 01152467700000, BDO: 000007976, kapitał zakładowy: 224 500,00 zł (dalej jako „Organizator”).
3.Promocja prowadzona jest na podstawie niniejszego Regulaminu.
4.Promocja rozpoczyna się w dniu 1 lipca 2024 r. i trwa do dnia 31 sierpnia 2024 r. („Okres Promocji”)
5.Wszelkie informacje o Uczestniku udostępniane lub zbierane w związku z Promocją będą przetwarzane przez Organizatora na zasadach określonych w § 5 Regulaminu.
6.Promocja nie jest grą hazardową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. 2009, Nr 201, poz. 1540 ze zm.).
7.Organizator jest składającym przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919 Kodeksu cywilnego.
§ 2 DEFINICJE
1.Promocja – promocja organizowana przez Organizatora pod nazwą „Polecaj Zepter BizzClub i zdobywaj nagrody” w Okresie Promocji i na warunkach określonych w treści Regulaminu.
2.Regulamin – Regulamin Promocji, określający zasady i warunki przebiegu Promocji oraz prawa i obowiązki Organizatora i Uczestników.
3.Program – program rabatowo-lojalnościowy prowadzony przez Organizatora pod nazwą ZEPTER BIZZCLUB BCL 100 lub ZEPTER BIZZCLUB ZCL 100;
4.Członek ZEPTER BIZZCLUB – osoba fizyczna lub podmiot, które spełniają kryteria Programu i pozostają aktywnym uczestnikiem Programu.
5.Uczestnik – Członek ZEPTER BIZZCLUB (w tym Członek ZEPTER BIZZCLUB, który przystąpił do Programu w Okresie Promocji), spełniający kryteria udziału w Promocji określone w § 3 Regulaminu, który przystąpił do Promocji zgodnie z Regulaminem i który pozostaje Członkiem ZEPTER BIZZCLUB na Dzień Kwalifikacji do Nagród;
6.Numer identyfikacyjny – przypisany każdemu Uczestnikowi z chwilą skutecznego przystąpienia do Programu numer identyfikacyjny;
7.Osoba polecona - osoba fizyczna lub podmiot, które spełniają warunki do bycia uczestnikiem Programu i które skutecznie przystąpiły do Programu ze wskazaniem przy przystąpieniu Numeru indentyfikacyjnego Uczestnika oraz które pozostają Członkiem ZEPTER BIZZCLUB na Dzień Kwalifikacji do Nagród. Osoba polecona zyskuje ten status z chwilą skutecznego przystąpienia do Programu i odnotowania tego faktu w Systemie Organizatora, o ile podała prawidłowy adres email i numer telefonu kontaktowego. Osobą poleconą do Programu nie może być osoba, która aktualnie jest uczestnikiem lub była uczestnikiem Programu w przeszłości.
8.Punkty - punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Promocji w Okresie Promocji i umożliwiające otrzymanie Nagrody na warunkach określonych w Regulaminie;
9.Nagroda – nagroda/nagrody przyznawane Uczestnikowi z tytułu udziału w Promocji, zgodnie z § 4 Regulaminu;
10.Dzień Kwalifikacji do Nagród - 27.09.2024 r. - dzień, w którym weryfikowane będzie spełnienie przez Uczestników przesłanek do przyznania Nagrody, w tym ilość Punktów uzyskanych w okresie Promocji;
11.Produkty – produkty Organizatora dostępne w ofercie Organizatora;
12.Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora za pośrednictwem Serwisu;
13.Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.zepter.pl;
14.System – system teleinformatyczny Organizatora służący do zarządzania sprzedażą Produktów.
§ 3 WARUNKI UCZESTNICTWA W PROMOCJI I ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
1.Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne.
2.Uczestnik przed przystąpieniem do Promocji zobowiązany jest zweryfikować aktualność swojego numeru telefonu i adresu email podanych w Programie oraz do dnia otrzymania Nagrody zgodnie z niniejszym Regulaminem informować Organizatora o każdej zmianie tych danych.
3.Uczestnik może przystąpić do Promocji zgłaszając udział w Promocji na stronie https://www.zepter.pl/lp/PromocjaBizzClub
4.Promocja polega na przyznawaniu Punktów Uczestnikom na poniższych zasadach:
- 1 Punkt – za każdą Osobę poleconą w Okresie Promocji, z zastrzeżeniem, że Osoba polecona musi pozostawać członkiem Programu co najmniej do Dnia Kwalifikacji do Nagród. Osoba polecona jest automatycznie rejestrowana w koncie Uczestnika w Systemie.
- 1 Punkt – za każde wydane przez Osobę poleconą w Okresie Promocji na Produkty w Sklepie 500 PLN. W przypadku skorzystania przez Osobę poleconą z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych Produktów (o ile uprawnienie takie będzie przysługiwało), Punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane.
6.Punkty nie zostaną naliczone i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Uczestnika wydania Nagrody, jeżeli w Okresie Promocji Uczestnik nie przystąpi do Promocji zgodnie z niniejszym Regulaminem.
7.W Promocji nie mogą uczestniczyć przedstawiciele Organizatora, pracownicy i współpracownicy Organizatora oraz członkowie jego korporacyjnych organów.
8.W przypadku ustalenia przez Organizatora, że Uczestnik nie spełnia warunków udziału w Promocji określonych w Regulaminie, Organizator może odmówić Uczestnikowi prawa do udziału w Promocji, o czym zobowiązany jest poinformować Uczestnika za pośrednictwem poczty elektronicznej.
§ 4 NAGRODY
1.Fundatorem Nagród w Promocji jest Organizator.
2.Nagrodami w Promocji są:
![nagfrody-png.png nagfrody-png.png](/getattachment/92fc041e-6cf9-4a47-8c69-a6ea47278399/nagfrody-png.png?width=900&height=590)
3.Po zakończeniu Promocji i weryfikacji liczby Punktów Uczestników, przedstawiciele Organizatora telefonicznie skontaktują się z każdym z Uczestników w celu wskazania mu uzyskanej w Promocji liczby Punktów oraz odebrania od Uczestnika oświadczenia w zakresie wybranej Nagrody. Kontakt telefoniczny nastąpi na numer wskazany przez Uczestnika jako Członka Zepter BIZZCLUB. Rozmowy telefoniczne będą nagrywane. Po dwukrotnej, nieudanej próbie kontaktu telefonicznego Organizator skieruje do Uczestnika informację na adres email Uczestnika jako Członka Zepter BIZZCLUB, wskazując uzyskaną liczbę Punktów i wyznaczając termin co najmniej 7 dni na wskazanie wybranej Nagrody. Jeżeli we wskazanym terminie Uczestnik nie wskaże Nagrody Prawo Uczestnika do Nagrody wygasa, a uzyskane w Promocji Punkty przepadają.
4.Nagrody zostaną wręczone Uczestnikom podczas wydarzeń lub spotkań organizowanych przez Biura Regionalne Organizatora w okresie od 1 października 2024 r. do 20 października 2024 r., w terminach ustalonych z Uczestnikami telefonicznie przez przedstawicieli Organizatora. Kontakt telefoniczny nastąpi na numer wskazany przez Uczestnika jako Członka Zepter BIZZCLUB. Rozmowy telefoniczne będą nagrywane W przypadku braku możliwości osobistego spotkania z Uczestnikiem w celu wydania Nagrody na zasadach określonych w zdaniu poprzednim, Nagroda zostanie przekazana Uczestnikowi jako przesyłka nadana za pośrednictwem operatora publicznego na wskazany przez niego adres, w terminie 14 dni od zażądania przez Uczestnika takiej formy przekazania Nagrody wraz ze wskazaniem adresu do doręczeń. W przypadku braku złożenia żądania, o którym mowa w zdaniu poprzednim lub braku wskazania w żądaniu adresu do doręczeń pomimo nieustalenia z przedstawicielem terminu osobistego spotkania lub niestawienia się na takim spotkaniu Organizator podejmie jednokrotną próbę telefonicznego skontaktowania się z Uczestnikiem w celu dokonania dalszych ustaleń co do odbioru Nagrody i jednokrotną próbę kontaktu drogą email. W przypadku braku odpowiedzi Uczestnika w terminie 14 dni od wysłania wiadomości email, po uprzedniej bezskutecznej próbie kontaktu telefonicznego uznaje się, że Uczestnik zrezygnował z Nagrody.
5.Nagrody przysługują Uczestnikowi w miarę dostępności Nagród. W przypadku gdy mimo spełnienia warunków udziału w Promocji oraz zgromadzenia Punktów kwalifikujących do Nagrody pula Nagród danego rodzaju uległa wyczerpaniu, Punkty zostaną rozliczone na Nagrody innego rodzaju wybrane przez Uczestnika lub Organizator zaproponuje Uczestnikowi odbiór innej nagrody o tożsamej wartości.
6.Nagroda ani Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.
7.Organizator uprawniony jest do wezwania Uczestnika do zwrotu równowartości Nagrody w przypadku, gdy Uczestnik w związku z Promocją, złożył oświadczenia niezgodne ze stanem faktycznym lub prawnym, a oświadczenia te miały wpływ na przyznanie Nagrody, w szczególności gdy doszło do oszustwa polegającego na podaniu fikcyjnych danych osobowych osób lub fałszywych deklaracji przystąpienia do Programu.
8.Organizator w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności wobec Uczestnika w związku z jego udziałem w Promocji, w tym w związku z nieuzyskaniem przez Uczestnika Nagrody jeżeli działanie lub zaniechanie Organizatora wynika z przyczyn niezależnych od Organizatora, w szczególności w związku z działaniem lub zaniechaniem osób trzecich lub samego Uczestnika, np. w wyniku braku prawdziwych i aktualnych danych zgodnie z §3 ust. 2 Regulaminu.
§ 5 DANE OSOBOWE
1.Administratorem danych osobowych Uczestników Promocji (w tym osób ich reprezentujących) (dalej jako Podmioty danych) jest ZEPTER INTERNATIONAL POLAND Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000107635, NIP: 5260200187, REGON: 01152467700000, BDO: 000007976, kapitał zakładowy: 224 500,00 zł.
2.Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym Podmioty danych mogą się skontaktować pod adresem e-mail: iod@zepter.com.pl lub pod adresem: Inspektor Ochrony Danych Zepter International Poland Sp. z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa.
3.Dane osobowe Podmiotów danych będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: „RODO”) w celu:
- 1) dokonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia Promocji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – przez okres trwania Promocji, a po jej zakończeniu do czasu realizacji wszystkich czynności związanych z Promocją albo do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych przez Podmiot danych,
- 2) obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – przez okres przedawnienia roszczeń wskazany we właściwych przepisach prawa lub do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych przez Podmiot danych,
- 3) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Organizatorze związanych z organizacją Promocji (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – przez okres wskazany we właściwych przepisach prawa,
- 4) przekazywania treści marketingowych drogą elektroniczną lub telefoniczną przez Administratora i podmioty z grupy przedsiębiorstw, w skład której wchodzi Administrator (art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zw. z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne i art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną) - do czasu cofnięcia zgody. Cofnięcie zgody może nastąpić w każdym momencie, lecz nie ma ono wpływu na przetwarzanie danych dokonane przed takim cofnięciem.
5.Odbiorcami danych mogą być podmioty z grupy przedsiębiorstw w rozumieniu RODO, w której skład wchodzi Administrator oraz podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie realizowania celów, wskazanych w ust. 3 powyżej.
6.W przypadku korzystania przez Administratora przy świadczeniu usług z narzędzi podmiotów, które mają swoją siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (dalej: EOG) lub które mogą przechowywać dane poza EOG, lub w sytuacji transferu danych osobowych poza EOG, (Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych), Administrator zastosuje wszelkie dostępne prawnie środki ochrony (np. przewidziane w art. 46 RODO) w celu zabezpieczenia takiego przekazania danych. Do przekazywania danych poza EOG może dochodzić na podstawie wyjątków przewidzianych w art. 49 RODO, o ile mają zastosowanie warunki określone w tym artykule. Informacje na temat stosowanych zabezpieczeń można uzyskać kontaktując się z IOD Administratora. Podmioty danych mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, a także prawo wniesienia sprzeciwu.
7.Dane osobowe Podmiotów danych nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.
8.Podmioty danych mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących jest niezgodne z prawem.
9.Uczestnik jest zobowiązany wykonać obowiązek informacyjny w imieniu Administratora zgodnie z art. 14 RODO wobec Podmiotów danych, które nie podały swoich danych osobowych bezpośrednio Administratorowi, a których dane zostały uzyskane przez Administratora od Uczestników Promocji.
§ 6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji można zgłaszać w szczególności drogą elektroniczną na adres e-mail: komunikacja@zepter.com.pl. W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji prosimy o podanie opisu przyczyn uzasadniających reklamację i wskazanie oczekiwanego rozwiązania sprawy. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 od dnia ich otrzymania przez organizatora Promocji.
2.Niniejszy Regulamin przez cały czas trwania Promocji, jak i po jej zakończeniu dostępny będzie do wglądu w siedzibie Organizatora oraz w Serwisie pod linkiem https://www.zepter.pl/lp/PromocjaBizzClub
3.Organizator jest uprawniony do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie w przypadku:
1) zmiany przepisów prawa;
2) przyczyn organizacyjnych, w szczególności:
- a.wydłużenia czasu trwania Promocji,
- b.konieczności skrócenia Promocji z przyczyn niezależnych od Organizatora,
- c.zmiany w zakresie prowadzonej przez Organizatora działalności w postaci zmian jej profilu, zmian zakresu asortymentu, wprowadzania nowych usług lub udogodnień,
4) zmiany w zakresie Nagród dostępnych w ramach Promocji;
5) usunięcie ewentualnych niejasności interpretacyjnych Regulaminu.
4.Zmiany Regulaminu pozostaną bez wpływu na prawa nabyte przez Uczestników, którzy zgłosili swój udział w Promocji przed dokonaniem zmian, chyba że wynikają one ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub okoliczności niezależnych od Organizatora.
5.Zmiany Regulaminu zostaną ogłoszone w sposób przyjęty u Organizatora jako sposób kontaktowania się z klientami Organizatora.
6.W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7.Regulamin obowiązuje od dnia 1 lipca 2024 r.